Igår...

Ja ska börja med att berätta att det är helt underbart väder ute idag:D Och jag börjar inte förens halv 11, men har där emot stängning idag (på skolan där jag har APU). Så slutar inte föräns vid halv 6...
Men men igår kväll va chill, ottilia och matilda kom hit å vi åt lite gött å bara chilla:D När matilda skulle åkte hem med Anu (våran moster) så började syskonen -alltså mamma å Anu- skämta å jag säger då de, alltid när dom 2 träffas så går de inte annat än att skratta, som tex.
Mamma -men vi ses väll igen
Anu -Förhoppningsvis inte, hahaha
Mamma -Tänk vad hämskt om ni skulle dö under vägen nu å du sagt sådär, så mins man de på begravningen.
Anu -juuu
mamma sa -men kom ihåg att ni måste skjutsa matilda ända fram till porten.
Anu -vilken port
Mamma -hus porten såklart
Anu -aah, så du mena inte till himmelensportar..
Ja vad ska man säga dom e då allt för roliga! Men nu gott folk ska ska jag ta och cykla iväg:D Ha de gött så hörs vi kanske senare...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0