Idag..

Å så fortasåtter jag direkt med ett blogg inägg om idag, eller ska först berätta att efter förlovningsfesten igar (förra inlägge) så åkte jag hem till emma:) Blev lite sen men till slut kom vi i säng å så när vi vaknade idag å chillade vi lite sen tog jag och började cykla hemmåt, (så ottis om du läser detta- din cykel finns hemma hos mig) och han inte med än till bro (bilden nedan tog jag där) å set började regna.

Och som tur va hade jag bett emma om en påse för sadeln va blöt, men fick ännu bättre användnig av påsen, skydda kameran!:)) Och nu tänke jag vara duktig och jobba med skol arbeten lite:) Förästern nu ska jag vara jobbig och prata om min USA resan igen, jag åker om 15 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0