saknad&Hopp

Ni är som dubbelgångare bara de att det är mer än 10 års åldersskillnad..Jag kunde först inte förstå varför du påminnde mig om någon jag kunde inte förstå att de var någon som var mer än 10 år äldre än dig, någon som jag känner eller kände så väl! Och jag kan inte säga annat än att du är en sååå gullig typ fast även du försöker vara dendär hårdingen...Och så snabbt du blir "depprimerad"/drar dig undan så känner jag oro, är allt ok? Jag känner dig inte, jag vet inte vem du egentligen är medans den du är så lik är/var en nära bekant till mig..Och jag saknar den personen något helt otroligt, men saker och ting skulle nog inte fungera om vi skulle ta upp kontakten igen, men hoppas innerligt att det skulle fungera om jag har tålmodighet att vänta några år... Men tankarna finns där ofta..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0