utsende

"Hon är en misslyckad ful bloggare som har dyslexi och hon kan inte ens svenska" -sa 3 tjejer som sitter här i samma datasal som jag, dom va inne på någon okänd tjejs blogg.. Men varför läsa den om den är så dålig, och vad kan dehär tjejen göra åt sin dyslexi? Jag vet att även jag stavar mycket fel, men jag skriver för att jag vill, jag har inte tvingat någon läsa min blogg! Och utsendet, ja är det allt? Nutidens befolkning värkar tro de, dom kan inte duscha efter idrotten i skolan för då är dom så fula, håret blir platt, man kan inte vara ute om de duggar, hårt blir lockigt...! Innan man åker till skolan tillbringar man timmtal för att sminka sig, ja om man skulle komma åt deras ansikte -vilket inte går för dom har en meter "spackel" i ansiktet- skulle de bli panik... Livet blir så beränsat för vissa på grund av utsendet, men jag tänker då så, man ska se anständig/hyfsad ut, om man tänker på tex. kläder och så vidare men låt snälla människor inte utsendet ta över ert liv!

Alla är vi olika, grått/blont/brunt hår, gröna/blåa/bruna ögon, vilket som... Och tänk såhär, vad kollar du på hos en människa, är det smiket du är intreserad av eller är de personligheten? Den andre tänker nog lika dant.. Och hur är det killarna brukar säga, det är ok med lite smink men hälst ska dom (tjejerna) vara natuliga! Ja varför inte bara -till och med- skaffa skoluniform, skulle inte de lätta för dom som har det svårt? Eller killarna? Om man tänker på dessa uringnigar tjejerna går med! Kämpa på tjejer, tänk nu! Vad vill du få ut av livet?

Så mkt smink som många använder skulle dom komma utomlands med titt som tätt! Och då tjejer behöver ni inte brunkrämen!:D Men det beror juh på var du preoriterar.. Vill du vara "snygg", illaliktande, ofresh eller "ful" och fresh?


Kommentarer
Postat av: Elina

Du har rätt! Det är så irriterande när folk bryr sig föööör mkt.. :)

2010-03-30 @ 15:33:15
Postat av: sassu

Du har så rätt så. :P

2010-03-30 @ 18:33:32
URL: http://saanamaria.blogg.se/
Postat av: Någon som står dig nära

Så riktigt, älskling!!!

2010-03-30 @ 20:06:46
Postat av: melinda

du, jag håller med dig 150%.. jag älskar dig också <3

2010-03-30 @ 23:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0