utråkat..

..måste jag få säga att jag är, men endå stressad! Ja hur hänger det ihop? Sitter nu i skoan och väntar på att sista lektionen ska börja, hade inget vettigt för mig så tänkte att skriver ett blogginlägg.. Men så stressar jag för eftermiddagen, måste hinna dela ut gagnefbladet, för var så lat igår att jag inte orkade;) Men så vill jag hinna umgås med en härig vän, får se om jag hinner..
Förästen, igår hittade jag en röd/rosa mobil i näset i ett dicke... Men satt i bussen så de va inte mer än att jag såg den.. Men om de e nån som saknar den så dra till näset och kolla;)
Men imån är det första april och det än nog bäst att jag låster in mig i min gaderob för borde min och alla andras säkerhet..:D;P Skulle va kul att hitta på något annorlunda, dedär med att byta salt och socker de e uttjatat.. Varför inte typ hitta på något riktigt kul, som att lura iväg lärarna, typ lägga upp lappar över hela skolan var det står att alla lärare ska träffas en speciell tid å så slipper vi plugga;) Nejdå, dom skulle inse för fort att dom inte har något att säga.. Men nu gott folk ber jag er om hjälp, vad ska jag hitta på imån?:D Men nu ska ni få ett tråkit skämt:
Fyra män sitter på anställningsintervju och chefen frågar männen:
- Vad är det snabbaste ni vet?
Första mannen svarar:
- En tanke! Den poppar upp i huvudet utan förvarning, plötsligt finns den bara där!
Den andra mannen svarar:
- En blinkning, den kommer och försvinner utan att man märker att den skett!
Den tredje mannen svarar:
- Ljuset, i samma ögonblick man slår på strömbrytaren så finns bara ljuset där!
Chefen tror sig ha funnit sin man, då ljuset är det snabbaste han själv kan tänka sig, men han vänder sig till den fjärde mannen som svarar:
- Diarre!
- VA?!?
- Jo, svarar Farbror Torsten, härom dagen blev jag magsjuk. Jag sprang mot toaletten, men jag hann varken tänka, blinka eller slå på lyset innan jag sket ner mig fullständigt!

Ha de bra kära läsare<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0