8.3.10

Idag är det internationella kvinnodagen så ha det bra alla kvinnor!<3 Och idag har de 3 jordbävningen varit inom några veckors tid, först haiti sen chile och inatt vid 5 tiden i turkiet.. Tsempiä till de drabbade och delars anhöriga!

Idag slutade sportlovet och jag var än en gång till skolan, de vettigaste ja gjorde där va engelska prov:D Efter skolan åkte jag till stan/borläng med världens bästa emma, och en underbar vän till från finland som är och hälsar på, lilli holmi! De va härligt, lilli åker tillbaka till finland imån men min älskade emma stannar här ett tag till!:D Jag köpte en svart (ovanligt?) tröja från giina och en vit scarf från only..+att vi åt pizza, de va gött.. Efter borlänge gick vi hem till emma och där va vi lite sociala först sen försökte vi spela wii och jag säger då de desto äldre man blir desto svårare är det att lära sig något, för mitt för mig;) Emmas lillebror isak, 3år, vann lätt över mig! Är nöjd med denhär dagen! Och så måste jag bara lägga till jag har ätit MASSVIS med vitlök idag!! Först till bröd så hade jag vitlöks sås/dipp och nu på kvällen när jag kom hem åt jag (vitlöks)potatisbullar och köttbullar:)  PS. igår hade jag en underbar kväll med emma lilli och vasti..

Imån blir den efterlängtade kickboxningen (ska försöka dra med emma dit!) och gagnefbladet (mitt extra jobb, inte efterlängtat;)) ska delas ut! Nu ska ni få en bild som jag tog förra veckan då jag delade ut gagnefbladet...

...sen säger jag (och min sovande syster) GODNATT världen!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0