inställd

Ja, vad ska man säga, kom hem igår kväll vid ca 8 tiden och de första jag gjorde när jag kom innanför dörren va att säga, "pappa, kan du skjussa mig till mockfjärd" och det gjode han, jag åkte på NG, som var hos Löppöset.. 
Mer om de senare idag...
Men nu tänkte jag ta och berätta de som är färskast för även mig! Inställd datalektion! Klockan är snart 9 och satte mig här i skolan vid en dator, gick in och kollade om vi fått läxor eller om någon lektion möjligen var inställd, och ja så var det, =börjar inte förens 12.10, om 3 timmar.. Vad ska man säga? Le och vara glad kanske bara... Nej undra om min svenska lärare skulle gå med på att jag fick jobba nu och åka hem efter engelskan sen..(Har bara svenska och engelska idag) 
Nu kom Lisa hit och iförsom att datan är inställd ska jag, Lisa och Alex då å fotta ute på media och fotta i studion, hörs senare:D har'e:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0