äpple och svar till melinda!

Jag fick en kommentar av syrran melinda så fröst och främst ska jag svar på den och jag tänkte svara uppet såhär inför alla, här är vad melinda skrev: jaadu,pappa får jobba påoch du får ta och hjälpa honom så att deär klart i den nya delen när vi kommer(bastudelen):D när kommer du hit?? kan inte du mamma,janina,adéle och tyra göra en resa,bara så där damer emellan ;) jag har 10 dagar ledigt vid påsk men då med en natts jobb i mitten.. och miika kommer att vara i lumpen..
Svar: Ja jag till och med drömde om att jag och pappa höll på att bygga där "ute" och de blev klart, och sen bastade jag varje morgoon före jag skulle till skolan, och då kan  jag juh berätta att vi ska ha en såndär special sak som alltid är varm, skönt! Och har många gånger tänkt tanken att hoppa av barn och fritid och börja på byggpogrammet, men de skulle väl ingen gilla så de får bara vara en fritidsaktivitet:D och jadu, för mig bir det nog inga resor förens om exakt 2 & ½ månad.. Denhär helgen kanske till lofsdalen, med familjen kariniemi, mamma och adele... En vecka efter det så är det påsklov och då kommer Annika hit så då ska jag inte åka någonstans +att jag kansske ska till stockholm under påsklovs veckan! Och så får jag inte vara ledig från skolan, för igår fick jag hem en varning från csn, "ups" hög frånvaro, men de har jag tagit tag i nu! Men efter påsklovet är det 2 veckor skola sen 2 veckor APU, sen är det vecka 19, mån- skola, tis&ons- APU, tor&fre- ledig, och veckorna 20-22 har jag 3 dagar skola och 2 dagar APU, Och efter de måndag den 7 juni ska jag vara med på en del av böle vandringen och på tisadagen åker jag till USA... Så kära melinda, jag har inte möjlighet att komma och det skulle vara otroligt härligt att se dig igen, annars är det 8 månader mellan en sann systenkram!! Och så lång tid har de aldrig varit förr! Ps. älskar dig syster<3
annika
annika (fotograf-?)

jag och melinda (typ-07?)

Och nu till "idag"- efter regn kommer sol, efter snö kommer tö.. Ja jag bästemde mig för att jag inte orkar dela ut gagnefbladet igad så de får bli imån filket betyder att det kan vara (de jag hoppas på) uppehåll men de kan även var tö, vilket skulle betyda att det kommer att ta ca 3 timmar att dela ut gagnefbladet! Men idag i skolan fick jag ett äpple på samhällskunskapen vilket betyder att jag höjt mig mest/presterat bäst i klassen:D Jag blev riktigt glad faktiskt, jag bevisade något, vet inte riktigt själv vad men även fast jag har hög frånvaro så klarar jag av skolan!:D Och de e klart ni på även de ska få en bild, men först ska jag fråga er om råd! Jag ska redovisa om Knopar (=knutar) imån och vad ska jag berätta (de har med att göra hur man slår läger) att fakta jag fick är:

vad ska jag berätta om de, nån övning jag skulle kunna gö med dom, men hur ska övninge gå till?

med dehär förtjänade jag ett äpple:D

Nu ska jag ner och fick lite:D Ha det bra kära människor!<3

Kommentarer
Postat av: melinda

jahaa, så de är så de är.. läste redan tidigare att du får besök, och önskar att även jag skulle kunna komma, men de är ganska svårt då jag just bytt jobb, och för de andra är jag så trött på att rasa ensam efter såmånga resor jag gjort till miika medan vi sällskapade.. känns lite jobbit, men jag hoppas ändå på ett under --- att ni dyker upp!! redan nu är de juh 3 månader sen jag träffade er sist, och så länge har jag aldrig vart utan att träffa er.. :/

2010-03-24 @ 03:18:19
Postat av: svar:

niii! no jag kan inte komma men jag får hoppas på ett sånt under att du plötsligt känner för att komma och hoppar på planet eller i bilen och kommer, saknar dig!<3 men hur har du haft de?

2010-03-24 @ 09:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0