skolan...

Ja här sitter jag i skolan än en gång, börjar inte förens om en timmen men saknade skolan så mkt så fick lov att ta fösta möjliga bussen hit, nejdå inte riktigt men vaknade för väckarklockan och var riktigt pigg faktiskt:) Och så fick jag lov att ta en tidigare buss för de e så mkt snö ute så men skulle inte komma fram på cykel, nästa..:D Men hade ng igår kväll, de va ganska nice faktiskt:D Okey för er som inte vet vad ng är, alla mina kära vänner samlas och har kul, typ:D Men nej nu e jag så tråkig hr så bäst jag slutar, hörs senare...
PS. Lisa är "flöm", f-fnnjö!

lisa
den härlig brud dehär, gör skolan mkt roligare och dagarna kortare:D foto:Tisha Josefsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0