sjuk shopping(längtan)

Som inledning till dehär blogginlägget får ni bilder på tuffa systerdottern TRYYAAAA, på ostadiga ben...

JA från att ha varit en underbart solig varm morgon till en mindre rolig kväll, kom hem chilla lite, och runt 4 tiden fick ja ont i högra örat, de ploppar i de ganska svårt att förklara, men vi går över till näsan;) även de har va ONT i på högra sidan, och snoret rinner HELA TIDEN, men endå är den så täppt att jag måste andar genom munnen hela tiden= öppen mun all the time! Halsen känns också ganska täppt.. Men de e sånt man emellanåt får leva med, är glad över att inte ha migrän som mamma... Men tillbaka till 16-tiden, ja mig i sängen och vilade och slutade med att jag sov i 2 timmar, pappa väckte mig för middag men åt bara yogurt för hade ätit potatisgratäng och fläckfile med vitlökssås tidigare:)
Och nu över till ämnet sopping:

Men till något som är väldigt  typisgt för mig är SHOPPING-lust när man inte har pengar, allt -okey nästan allt- går till sparande för att sen kunna shoppa ordentligt i usa:) Tänk vad bra man har det när man går där och kollar efter nya solbrillor, skor, tröjor, kjolar, byxor, mm.. Men oj vad jag är glad över att jag inte använder så kallat smink, en kompis berättade här för ett tag sen att hon lägger ner MINST 1500kr på smink varje månad.. Dom pengarna lägger jag i spar för att sen resa och göra andra nöjen med, och jag ska tala om för er att jag är väldigt lycklig utan smink ni som tror att man inte kan vara det:) Har inte så mkt annat att berätta:) Nu vill jag sova, godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0