Snart där...

Idag har varit en solig och härlig dag men endå är jag ruskigt trött, på bussen hem från skola sov jag och vill inte vakna men de var ett måste:/ (om man inte vill åka runt hur som hälst i dalarna).. När jag kom hem mådde jag illa och det kändes som jag hade feber, men efter lite rotande bland syrrans papper som hon lovade mig ta användnig av slocknade jag sittande, endå hade jag sovit 8 timmar natten före.. Men vaknade efter ett tag, tog en värktablett (vilket är väldigt ovanligt för mig!) och tog mig i kragen och cyklade iväg med gagnefbladet.. Och tänka sig jag lever!:D Men känner att skulle bara vilja vara hamma imån med min kär vän emma, men jag SKA till skolan och plugga, plugga och skriva prov, och plugga.. Har faktiskt en relativt kort dag:) Sen är de fredag!

Tor: skola 9.00-13.30,  med emma på kvällen?
Fre: skola 11.00-14.00, vänner, r-luokka..
Lör: städa lite, vänner eller innebandy?
Sön: möte, vänner?
Mån: skola 10.00-14.30
Tis: skola 10.00-12.00
Ons:
LEDIG
*efter de är de 11 skoldagar sen 10 dagars ledigt! sen-2 skolveckor, 2 apu veckor, 10 skoldager blandade med 6 apudagar, efter de 1 ledigdag och efter de alltså den 8 juni bär det av till USA! Nu är de inte långt kvar! SÖNT!

Och 2 bilder ska ni få, på en katt och på mina "föredetta" blåa ögon:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0