slappt, brunt!

Ja vad ska men säga en skön dag idag! Solen skiner, cyklade till djurås i mårse, tog bussen till leksand, och under första lektionen som var mellan 10.00-11.25 fick jag veta att alla andra lektioner är inställda förutom engelska så gick och pratade med vikarien så får läsa hemma!:D skönt.. I övrigt denhär vecka är så sökn, sovmorgon varje dag, idag/mån en lektion, tis 2 lektioner, ons ledig, tor normal dag med 4 lektioner, fre 2 lektioner:) Plus att vecka 13 kommer min kära vän (och konfimations vän) ANNIKA KOSKELO hem till mig, vecka 14 har jag lov, och vecka 15 ska jag till idre med min familj<3 Bara 27 skoladagar kvar, sen är årskurs 1 avkklarad, igen:D
Men i bussen på väg till leksand kom min kära kusin lelle, har inte sätt honom på 2 veckor för han har vait i thailand! Och oj vad han var brun, de e inte måttligt! Är så avis! MEn inte nog med bussresor ska ta och åka hem snart.. Och ännu mer om resor, emma och saana reser tillbaka till finland idag:( Man får hem en vän och en annan åker:/  
Men skriver nog ett till inlägg senare idag, men ha de så gött så länge, så så så:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0