nyheter

Nämen ojdå, uppe i nya läsar siffror:) Jag som aldrig trott att någon läser min blogg men igår var det ca 60 unikaläsare på min blogg.. Ja undra om man ska ta tag i dehär ordentligt? Vad vill ni läsa om? Eller är det bilder ni vill se? Ni ska få borda delarna, men inte nu för ...:D

Just nu sitter jag i skolan och väntar inte på att lektionen ska börja..;) Ska ha komunikation och andra roliga lekrtioner..:D Men i övrigt så snöar de ute och det gillas inte"/ inte mer slask tack... Men nu ska vi inte deppa ihop för det eller för att jag har gått och blivit förkyld.. Annika, min kära vänn från finland kommer snart hit och ska vara här under påsklovet! SKÖNT!
Hörs senare gott folk!<3


Kommentarer
Postat av: mleinda

jaadu,pappa får jobba påoch du får ta och hjälpa honom så att deär klart i den nya delen när vi kommer :D när kommer du hit?? kan inte du mamma,janina,adéle och tyra göra en resa,bara så där damer emellan ;) jag har 10 dagar ledigt vid påsk men då med en natts jobb i mitten.. och miika kommer att vara i lumpen..

2010-03-23 @ 16:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0