Lektioner

Ja ett kort inlägg på en kort rast, hade precis föredrag om hur man slår läger, personligen tycker jag det gick bra:D visade bilder på olika läger typer och engagerade människorna genom att dom fick prova på olika typer av knutar:D Andreas var till min hjälp, han pratade om eld:D Men jessika, som inte var på plats, eller inte gjort sin uppgift, skulle ha pratat om själva lägret men de läste jag på snabbt och tog den delen oxå, och folket tyckte de gick bra:D Så de är bara le och vara glad:D 
I övrigt idag har det inte hänt något speciellt, började dagen med ett prov med berra -som även är min idrotts lärare- sen har vi nästan inte haft något, förutom föredraget:D Eller vi gick till Amis lektion och de enda vi fick veta där va att alla hennes lektioner nästa vecka är inställda.. Även naturkunskapen är instäld nästa vecka så senare idag ska ni få en bild på hur schemat ser ut nästa vecka för mig:D  Men nu ska jag ta och gå på leifs lektion, där 2orna oxå är med, å vi ska LEKA, vi går ju på barn&fritid:D;P Ha det bra!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0