Ledighet...

Igår kväll hade jag svårt att somna, kanske beror på att jag sov halva dan:) Men även på att jag tänkte på hur kul det skulle vara att fotta lelle, makku och andra (som inte varit utomlands), lite färg skillnader och...snö!! Jag vad säger ni? berädda på att ställa upp, imån kanske? Nån annan som är ledig
Men idag var de inga svårigheter att stiga upp, åt lite och pappa sjusade med till bussen, som första lektion hade vi komunikation och sen en kort samhällskunskaps lektion.. Så klockan är inte äns 13 och jag är i djurås, och imån har vi friluvsdag (som jag nämde) vilket innebär att vi inte behöver åka till skolan utan det blir en promenad med kameran!:D Riktigt skönt!
Skriver kanske mer kväll för nu ska jag hem, sitter nämligen på biblioteket och väntar på pappa med ted, olliver och fredrik:)  HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0