idag..

..fick jag först och färmst sova ut, bara för att vi hade/har friluvsdag! Men sen delade

(jag) ut
gagnefbladet
(gagnefbladet) (som jag samtidigt tog som min friluvsaktivitet;)) och mötte då
nicole och emma
(emma&nicole) som var ute och gick med denhär söta
hunden
(hunden) och under tiden jag delade ut gagnefbladet så stötte jag på vissa ovanliga saker som en

(sönderslagen toalett-stol) mitt ute i de vilda.. och

(2 "vilda" katter) som sprang runt på ett tak! Plus att det va jätte fint

(VÅR väder)
ute!:D Men efter de satt jag vid dator ett tag och åkte sen med syrrorna (adele och janina) till gympan i mockfjärd, och jag som redan hade träningsvärk i rumpan från igår-dagens pass, men nu kan jag lova att det är ännu värre!!:D Men nu ska jag duscha och sen ska jag SOVA så man orkar vakna till skolan imån! Godnatt alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0