i skolan

Ett snabbt inlägg från skolan, ja letar efter fackta om knopar eller med andra ord knutar, ja de ska jag redovis om.. Tänk allt hittar dom på nu för tiden! Som tur är ska jag redovisa tillsammans med andreas och jessica, det betyder att även dom har fackta om hur man slår läger! Dom bästemde att jag skulle ta det med knopar dom då hoppas jag att dom inte har allt för mycket kritik om de lilla jag har, men ska även göra en övning med klassen, alla ska få provapå att göra en knut, som kan anvädas till antingen segling, klättring, fiske mm..:) Men nu på morgonen ska jag ha en redvisning på ca 10 min om Röda korste! Det ska gå bra för där har jag rikligt med fakta:D Men får se om jag blir så tråkig att alla somnar, man kan ju hoppas;)
Plus att jag har gjort en inlämnings uppgift till amis lektion som handlar om skillnade om män och kvinnor i samhället, och så hade jag en läxa i komunikationen, jag ska förklar ordet "sidspår" för klassen, den kan jag väll hyfsat...:) Men nu till de "braiga", fick sjus med pappa till skolan för han skulle till mora på någon LågEnergiHus sak:D De va riktig skönt, och nu ska bara veta vad jag är snabb, vaknade vid kvart över 7 och åkte hemmifrån kvart i!!! Ingen man behöver vara fin för;) Men nu till de tråkiga jag hann inte dela ut gagnefbladet igår så måste göra det idag och jag slutar vid 4tiden så är inte hemma förens kvart över 5!!:( Och innan 7 måste jag hinna baka en mockaruta! Oj vad stressad jag blir! Men de ska väl gå bra. Nu ska jag dunsta, hejdå bloggvärlden<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0