en fredag..

Ja här sitter men igen i alleskolan:D Till och med innanför fönstret till vänster om du vill veta;) Tänkte ge er några bilder igen, som har men dagen att göra (bilderna tog jag igår)..


ja som jag nämde sitter jag här och skriver ett litet inlägg för jag börjar svenskan..


de här bilder tog jag igår på svenska, smart lisa framför, jag bakom... Fick inte lov att lägga ut bilder på Eva, vår lärare så denhär bilden får duga:D


Och sist men inte minst (har jag) berra, i idrott..
= 2 lektioner.. Efter det blir det att åka hem igen, duscha, packa, och åka tiill lofsdalen, så under helgen går det inte att nå mig, okey kanske via sms men får helt enkelt se om jag svarar... Och om det är någon som försökt nå mig under den gågna veckan så har ni kanske lagt märke till att inte svarar.. Ingen saldo..
Men tillbaka till lofsdalen, som jag nämt är redan mamma, adele, janina, brett och tyra där, men jag åker med anneli, vesa och mina 2 små kusiner:D Morfar har byggt stugan, och säljer den nu i böran av nästa månad.. 13 bäddar, stora ytor, bra läge (mit i backen)!:D Mamma ringde precis och övertalade mig, "solen skiner, du får åka så mycket skoter du vill, vi har jätte mycket godis, och andra godsaker" Ja vad ska man säga lägg till, att jag ska åka slalom och snowboar... hoppas ni klarat er här/där hemma.. Nu ska jag kila iväg på svenska lektion, ha de bra<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0