förra inlägget&Idag

Oj de förra inlägget blev tydligen något folk läste.. och hittills har jag bara fått kommentarer om att folk håller med jag som trodde att jag skulle få hård kritik som att "sminket är en del av mig, min personlighet" men sånt tror jag inte, jag accepterar att ni kanske ha lite maskara men personligen äklar jag mig på när folk har lager efter lager av smink..

(bild från google..) Med denhär bilden vill jag visa att man kan vara mycket finare "natulig" vilket många har svårt att tro.. Lite diskret i alla fall!:D
*****
Men nu över till min dag, hade jätte svårt att stiga upp och när jag väl var uppe visade magen vad den kände idag, hon levde sitt egna liv, ont!! +att nagelbanden på borda mina tummar har gått sönder, alltså då menar jag inte bara ytligt, utan riktigt djupt, de gör ont och bloder, kan inte skriva sms eller hålla i en penna med högra tummen för då gör det minsan ont! Men inte nog med det jag gick och gymade på morgonen fast jag hade ont i magen (troligen magsjuka för så snabbt jag känner lukten av nått ätbart vill jag spy) de va skönt men efteråt gick jag som om jag vore full, inte för att jag varit det men kan tänka mig att skulle gå likadant då.. Men efter att jag gymat så hade jag komunikation och samhällskunskap, i sh hade vi läxförhör och de tror jag väll gick bra:D  och slutade redan vid 12 tiden:D Men stannade (som ni kanske vet) en timme i skolan.. Kom hem, chilla lite, sen nyss var jag på gympan (kickboxningen).. och nu är det bara 2 till skolandagar sen 10 dagars lov! Och annika kommer!<3 Nu ska jag duscha och ta och gå'å lägga mig:D Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0