emmama

emma här.:) kom hem tilll rossu för en stund sen, cyklade hit! applåder till mig :D
rossu den tönten åker snart till usa. tycker så synd om henne som inte får vara hemma i sverige under den underbara sommaren här :D
"asså såå jobbit och hålla på och packa" sa hon för tre sekunder sen. MEN KLAGA INTE, stanna hemma i sverige om de ska va så svårt :D

Å så jag tillbaka här:) mohahha för emmma, de va inte meningen att hela världen skulle få veta att jag inte tycker om att packa:P Men fatta har inte tid till typ nått, idag ska jag bara chilla, imån måste jag plugga, å fredag å lördag ska det vandras, och söndag packas. Måndag bölevandring, och på tisdag åker jag. och nu orkar jag inte blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0