bilder...


mellanlandade i....island..pa vag hit:)

ape, jaclyn, mike, reid, jag, carson

krista

jag och ari

a sa fojde jag med reid a kollade pa killarnas spel..

2 dagar sen (krista jobbade) jag och reid akte till biblioteket, sen va vi till nagra affarer, sen akte vi a kaka pa nodels med dean, a 2 grabbar jag inte kommer ihag namnet pa.. hem en svanig, till buffalo a kollade pa spelet (bilden ovan), hem en svang a sen kom krista med oss till deans a apes lagenhet dar de finns en stor pool anlagnings sak, a bubbelpool sa det kom det en massa kompista a badade:)
igar stadade pa morgonen, sen akte vi (amanda, hennes pojk, jag och krista) a hamta na folk fran flyplatsen a sen at vi, a va till en strand a pa kvallen akte vi hem till nan dar de va typ haps:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0