in usa

ja nu är man här i usa då.. Okey första kvällen packade jag upp och var iväg med kompisar.. förästen resan gick bra, inga problem, reid och krista kom och hämtade mig från flygplatsen:D
Igår chillade vi bara runt va till mötet å på kväll gjorde vi upp en stor barsa i en kohage och beställde pizza dit:) Sååå nice to be here:) Har en hel massa att berätta men orkar tyvärr inte nu för det finns inte å, ä, ö på denhär datorn, så måste klistra in det varje gång.. å så har jag inte tagit några bilder än så kan inte sätta in såna heller. Men hörs senare, ska försöka få min mobil att fungera:) bye<3


Kommentarer
Postat av: mor

Skriv utan prickar, alltså å och ä som a, och ö som o. Vi förstår ändå, och då hinner du skriva mer... Vi är nyfikna förstår du... Kram

2010-06-10 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0