sista blogginlägget (från sverige)

Ja nu ska jag åka mot arlanda om 20 minuter. Allt är packat och klart för 3månader framöver, men gissar på att en av mina väskor kommer väga mer än vad den får (20 kg)...  Jobbig, men vi får se sen när jag är på plats och ska väga väskorna.. Ps. det är mammas 44års dag idag! Ett stort grattis!
Kommer att sakna er alla, emma, ottis, saara, makku, johanna, saana, minttu, lelle, sebbe, TYRA, janina, ja ni alla, om jag skulle börja rabbla upp alla skulle nog det ta några dagar att läsa ingenom de;P Men gott folk tro inte att jag slutar blogga bara för att jag är i USA. Föresten för er som inte vet ska jag till min sysrers (janinas) mans (bretts) familj.
Ska försöka uppgatera så ni har något att läsa imån när ni vaknar, de vill säga om jag kommer fram vid liv;P  Resan tar 10 timmar, vi lyfter från arlanda vid 14 tiden och är framme vid 18 tiden. Dom är 7 timmar efter i tiden i MN -dit jag ska-

Hejdå soliga sverige...! kommer att sakna er alla<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevlig resa, och vi kommer sakna dig här i Sverige med! :)

2010-06-08 @ 14:22:51
Postat av: Saara

ha det så vietävä underbart. Jag kommer sakna dig så otroligt mycket.

2010-06-08 @ 21:25:29
URL: http://saaraemilia.blogg.se/
Postat av: ottis

hade bäst grabben! o kom ihåg va ja sa innan du stack hehe ;) kmr sakna dej me♥

2010-06-09 @ 14:50:44
Postat av: makku

Ha det så bra!, Saknar dig redan!<3

2010-06-12 @ 14:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0