en kompis

ja just nu sitter jag sjalv hemma for alla andra jobbar, hos spencer, sov natten har, eller nu ljog jag ar inte alls sjalv hemma, jag har en kompis:
deras (actually julias) lilla hund:)
Igar var jag hemma (hos mike och karen) hela dan a pa kvallen akte jag a spencer till en strand a kolla pa sol nedganden a sen traffade vi pa al (spencers storebror) spud och tim... A grabbarna var saaa glada for al hade kopt en (ny) snygg gammal bil:) ni kanske far en bild senare.. men men mer kan jag nog inte beratta om bilen for fattar inget av bilar:) nu ska jag dra.. hejda:) syns:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

generally the dog doesn't look so ugly!

2010-07-23 @ 06:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0