kort..


michigan var ett underbart stalle, just nu har jag tyvarr inte tid for att ladda upp fleer bilder darifran:\

a sa ville min kara mamma se en bild pa mig;) and here i am:D

a en lite normalare bild kan ni vall fa, tagen pa sommarmotet.. tjejen till vanter om mig ar fran arizona:) men nej nu har jag inte tid for santhar mer for vi ska dra a shhoppa med en kompisgrupp pa ca 35 poers:) far se hur det gar:):P ska forsoka hinna uppdatrer snart igen:) ha det bra saknar er alla dar hemma, dom fa stunder jag hinner tanka pa er;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt att se hur du har det där... Och, du är dig lik..! ;D Vi vill gärna se mer bilder...

2010-07-05 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0