31 dagar.

Tiden gar for fort! Har redan varit har 7 veckor och har bara 31 dagar kvar!:( Vill inte hem, fast jag saknar er alla dar hemma, otroligt mycket.. Men jag stannar nog har resten av livet om ni vill se mig sa far ni allt komma hit;) Janina a brett + min alsklings systersdotter (har bara en systerdotter;)) kommer hit om en vecka frn idag, ska bli kul att se dom men det kanns som om att jag snart maste aka nar jag vet att dom kommer..
Kanske maste beratta vad vi gor underdagarna, for har inte riktigt gjort det.. Oftast sover jag ganska lange pa morgonen, sen ater jag efter det stadar jag nagot, a solar lite, sen brukar vall min privat chafor komma (vilket han gjorde just nu) a sa brukar vi vall aka med nagra kompistar nagonstanss.. idag ska vi aka till DQ a kopa glas av krista for hon jobbar dar nu;) nu maste jag kila men...
Jag e lycklig (har), men samtidigt e jag nervos, vet inte vad som flugit i mig..

Kommentarer
Postat av: Mirjami

Du ska nog allt se Rossu att vardagen kommer till USA också, och då chillar man inte bara runt dagarna långt ;) Nejdå men det är jättekul att höra att du trivs och mår så bra! Skickar över en kram här från Sverige från mig, bara till dig :)

2010-07-25 @ 00:07:08
URL: http://www.mirjamianneli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0