16 juli 2010

 
idag vakte kristra mig och vi gick over till amandas a badade a solade sen en svang till donken a sen hem, spencer och aaron hamtade mig a jaclyn harifran a plockade upp 3 finskar som ar haromkring.. drog till beebe, en badstrand.. a sen till noodels for att ata:)

senare nar vi akte en svang till rockford sag det ut sahar!!!^
alla domdar vita prikarna ar fjarillar!!!!! de va virdigr men coolt, hela marken och luften var takt av dom och... jag kan helt enkelt inte forklara, det var nagot ingen av oss nagonsin tidigare satt! 1 timme senare pa samma stalle (dar bilden ar tagen) fanns det kanske inte mer an ett tiotal levande... men marken var vit av doda fjarilar.. jak..!
nu ska jag knalla i sang, gonatt!


Kommentarer
Postat av: Janina

Ni är då för söta!!! :) :) Mera bilder, jag älskar att kolla på dom..idag är det mindre än 2 veckor kvar tills vi kommer :)

2010-07-17 @ 09:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0