tråkigt inlägg;)

sitter här i skolan igen, börjar inte förens vid halv 9 (=nu), enligt mig en ganska bra dag:D känner att energin flödar i mig, skulle kunna träna:D igår innan bastun så såg jag till att jag gjorde lite situps, blev i och för sig under 100 st men, lite är bättre än ingenting;D satt här och tänkte att vad är de för nytta på lumpens regler med att  man inte får prata i mer än typ 5 minuter! dehär är hämst när men ska stressa sig till att säga de viktsigaste fort, och jag själv skulle vilja gå lumpen å då skulle jag (kanske) acceptera det men som utanförstående eller va de nu heter så är de inte så lätt.. men jag får väll va glad för de 98 sekunder vi han prata igår+2 sms:/
 och så måste jag bara få lägga till att nu är de på tiden att emma kommer hem, saknar dig emma såå mycket, hoppas allt är bra i opisto<3
men nu måste rosanna knalla iväg på lektoin så hon inte får frånvaro:D ha de bra alla!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0