kylan..

...får även "lilla" rosanna att klä på sig sig ordentligt med kläder, lager på lager...:D

hade till å med dubbla mössör!:D men endå frös håret, men mina stakars brända kinder gillade kylan;P jobbit var det bara att cykla i sånhär halka men ska verkligen inte klaga de va såå skönt att vara ute och man har ju sätt till att man har dubbdäck på cykeln!;)
(för er som inte vet så delar jag ut gagnefbladet en gång i veckan i näset, mjälgen och älvudden:D)
Förästen i skolan hade vi idag vår första lektion i Natur och friluvsliv A och gick igenom väldigt noggrant hur man ska klä sig för att inte frysa, och de va ju lite behövligt nu när de va -20 och jag skulle ut på cykel i 2 timmar, de har aldrig tidigare tagit mig så lång tid tidigar vad jag kan minnas, nog för att jag gick en del också idag men men;)
ja övrigt om dagen finns det nog inte så mkt att berätta:/ ha det gött jag ska gå och basta (utebastu) nu, sen i säng så man orkar imån, gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0