idag/igår

Sitter här i biblioteket just nu tänkte skriva ett kort inlägg innan jag ska ta bussen hem:) idag känner jag för att träna, någon som vet om de finns nå pass i mockfjärd?
igår tog alla op och bf elever med sig utekläder och så gick vi till gropen och åkte pulka! alla var som barn på nytt, lekte även snö-ryggby, de var riktigt kul:D men efter det så frös jag som en stekt kyckling:D på kvällen var jag duktig och delade ut gagnefbladet, i all snö, sjukt svårt att cykla i alla spår men jag klagde inte en ända gång, tänkte inte ens tanken att "tänk så hade jag gjort dehär igår"!:D


Idag ska vi gratta:
faster Else Mäkelä
Robin Lehtola

och igår så fyllde:
min kära kusin Jeremias Heikkinen (lelle) 18år
moster Katarina Juujärvi
mosters man Teijo Lehtola
och några till kompisar men nu ska vi inte rabbla upp hela världen;)

får skriva mer ikväll nu måste jag springa till bussen, puss och hejdå alla:D

Kommentarer
Postat av: Henna

Måndagar: Motionsgympa 18.30. BRA pass!

Tisdagar: Kickboxning 18.30. Riktigt mördarpass :D

Torsdag: Samma pass som på måndagar, samma tid.

Söndagar: Bodytoning = styrka med skivstång.



Bara välja :)



2010-01-31 @ 13:11:44
URL: http://letilllivet.blogg.se/
Postat av: Henna

Alla de passen är i mfj skolan förresten..

2010-01-31 @ 13:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0