ett kort inlägg..

..för dagen har inte mer än hunnit börjat så lite svårt att berätta vad man gjort för planer är inget att lita på, för dom ändras ALLTID på ett eller annat sätt!:D Men igår efter idrotten (gymade då) så var jag och solade! så skönt eftersom att jag är så blek nu under vintertid:D men lite färg har jag fått och till och med röda kinder!!!!:P jag bärnnde mig i solariet, jag som sååå sällan bärnner mig:) men måste då även lägga till att "ljus"rören precis var utbytta:D ja jag kom hem vid ca halv 6 tiden och satt framför brasan ett tag sen åt vi middag och vid 7 tiden låg jag i säng, skrev ett brev till juho som måste skicka med snigelpost idag;)  

Föresten! jag fick veta här om dagen att jag klarade nationella i matte A, det betyder att jag är klar med matten för hela 1:an!:D i tvåan börjar jag med matte B:) Såå skönt!:D

och så måste man bara få lägga till
jag saknar ER ALLA!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0