15/1-10

Ja idag hade jag en  lång och härlig sovmorgon! skolan började vid 11, så vaknade för väckarklockan! de händer väldegt sällan men brukar va på ganska bra humör under dagen när de händer. Hade långt byte i djurås så såg till att ta med kameran och fota lite;) Det är SÅ himla fint nu när det är så mycket snö ute! lägger in några...men men, gymade på idrotten, och för de hade jag bara en lektion, de va svenska å då började jag läsa ondskan, som jag nyss läste ut:D dan va bra:) humöret drogs ner en aning för en stund när jag inte fick åka till finland med minttu, saara å deras 2 bröder men hoppas för deras del att det får en underbar resa!:D<3
nu blir det att hoppa i säng, godnatt alla:




Kommentarer
Postat av: mor

Fantastiska bilder Ros!!!

2010-01-16 @ 00:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0