2009-snodde från minttus blogg

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?mkt!;P
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej, om jag nu hade några?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja
4. Dog någon som stod dig nära? många hjärnceller
5. Vilka länder besökte du? spanjen, sverige, finland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? ork att träna:)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 23/10<3
8. Vad var din största framgång 2009? lärde mig mkt om mig själv och mig omgivning;)
9. Största misstaget? dom var så otroligt många att vill inte minnas dom!;)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? räker de om jag säger att jag är/varit gul-blå i ett år?;P
11. Bästa köpet? kamera?;P
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder/--g?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? alla mina vänner i olika omgångar!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? 0809 0809 eikä kukaan sille mitän voi..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag var nog borda delarna!
16. Vad önskar du att du gjort mer? tänkt frammåt;)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? bråkat:P
18. Hur tillbringar du julen? med familjen
19. Blev du kär i år? JA!
20. Favoritprogram på TV? va e TV för något;)
21. Bästa boken du läste i år? papillon, i vargarnas närhet, mannen som kunde tala med hästar, i eldes hjärta
22. Största musikaliska upptäckten? ojoj, aj kanske att de kommer ljud ur min egna hals, fast de låter hämskt;)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ett föddelsedagsfirande för första gågnen på MÅNGA år!!:D
25. Något du önskade dig men inte fick? att bli perfekt;P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? va hos niskaset å hela/halva hpj kom på mig kalas;)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? önskedrömmar
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? bytt så många gånger så har även varit till tippen (extra gaderob) å lämna bort kläder i typ 100 omgånga;)
29. Vad fick dig att må bra? vänner!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
31. Vem saknade du? alla underbara vänner!
32. De bästa nya människorna du träffade? juho<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0