25.2.10



För att vara ärlig så har jag ingen aning varför jag la in dendär bilden, käde bara för det:D Kanske för att jag gillar smycken och för att jag gillar att fota och kanske lite för att jag tycker om att skriva blogg, fast den är tråkig att läsa:D
Idag när jag kom till skolan så fick jag efter en halvtimme veta att jag inte har samhällskunskap senare sen kollade vi på film med klassen för min lärare orkade inte ha prov:/ jag som FAKTISKT lästpå:D På natukunskapen efteråt hade vi prov sen kollade vi på en BRA (:O) film om atmosfären, sen hade vi svenska och sen slutade jag och åkte hem å har setat här hela tiden:D Och så måste man ju få ställa 2 gåtor till sina kära läsare: Vad är det som går upp och ner men endå står stilla? Vad är det för stjärna som inte finns i himlen? Jag är så seg-tänkt att jag aldrig kommer på svar på gåtor, men dom är faktiskt jättekul att ställa (när man själv vet svaret),bra sätt att retas lite med andra, de är helt omöjligt att sova när man vill ha svar på en gåta.. dessa 2 tog jag faktiskt från en barn tv-serie som jag hörde nått barn lyssna på;)  men svaren ska jag inte plåga dig som är lika segtänkt som jag med, det är tappan och sjöstjärnan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0