inget vettigt..

Svetten bara rinner! de e sjukt jag fryser men ändå svettas jag, kan inte minnas sist jag varit sjuk såhär..  Kuuntellen Harri Vähäjylkkä puhetta!:D
Hoppas jag blir frisk till lovet, så ska jag försöka jobba och veckan efter de kommer emma, saana och "lillirakas hölmöholmi" <3 Jobba måste man om man ska kunna resa, vilket jag ska göra, troligen någonstans till egypten eller något liknande nu under sportlovet eller senare på våren + att jag åker till USA i sommar å då ska man se till att ha pengar att shoppa.. Så mamma letar biljetter för fullt:D Å bara för att jag inte har något med vettigt att säga så vackert väder, solen skiner, de gillar jag!:D Nu ska jag gå och äta mammas lagade potatissoppa och baguetter:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0