sjuk måndag

Måndag, och jag har varit hemma hela dan idag, kunde inte sova inatt, och så är man sjuk, ont ihela huvudet kan inte sätta fingret på vad det är, öra, hals, trötta ögon, + ont i revbena på  höger sida, nacken och magen...Så nu ser jag ut såhär:

Även lillesyrran har feber, magsjuka, öroninflamation, bihålsinflamaftion, och så är hon förkyld.. stackaren! Hon ska snart till läkaren..
Men jag her endå orkat/tvingat mig själv ut å fota:) Det är SJUKT mycket snö ute nu! De har säkert aldrig varit såhär mycket snö i dalarna under min levnadstid, snön räkte i värsta/bästa fall upp till låren på mig!


Var försvann snaket om globala uppvärmningar?

Ps.för er som undrar de facebook säger "Rosanna har inte längre något förhållande", det stämmer.
:/ Dethär betyder allltså att jag ska leva ungdom i många år, resa och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0