ikea sön + måndag

Nu ska jag fortsätta tajata om mitt nya rum:D Vi, jag, mamma, sysret Janina och moster Kati, var till ikea igår och köpte (sånthär till mitt rum):

 

en sänglampa,
en rutbo golvlampa,
2st lilla ljus,
2st svarta kuddar,
en (svart) skin fåtölj,
sittunderlag (syns på bilden under på stolen),
en blomma (bilden under, står på fönsterbädan),
en svert ram (29*29) som jag ska framkalla denhär bilden till:




Och lite annat smått, de dom andra köpet får ni fråga dom men resultatet i mitt rum blev, än en gång måste jag säga att de ser inte riktigt ut som de ska för köte även lilla gardiner till och än har inte några ramar sats upp på väggarna så det ser lite tomt ut...


(stolen framför skrivbordet ska jag måla vit nästa helg)



************15.2.2010**********

Idag vid halv elva hade jag läkarbesök och tog 6 blodprov, eller dom tog ett stick men fyllde 6 provrör:) 10 över 11 var jag klar och nästa buss som skulle gått till skolan skulle va där vid 13 tiden , alltså ornödigt att åka för skulle endå bara hunnnit vara på lektion i ungefär enhalv timme..
Så då tog jag det ganska lugnt när jag cylade hem från djurås, hade med mig min kamera sååå, nu ska ni få se hur en del av dalarna ser ut mellan 10 och 12 på förmiddagen:)






Kommentarer
Postat av: Saar

Diggar vinterbilderna, grymt fina alltså!

2010-02-15 @ 22:24:16
URL: http://saaraemilia.blogg.se/
Postat av: svar:

tackar saar<3

2010-02-16 @ 10:06:57
Postat av: mom

Du är otroligt bra på att ta bilder!!!! Helt enkelt underbara bilder!!!

2010-02-18 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0