svar på tal;D

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
Va en ettaklassare hade nog varit i skolan å haft kul?

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
09.02.01-söndag- Själv hemma, pratade med någon som då var jätteviktig för mig, mer säger inte min kalender;)

FEM SNACKS DU GILLAR
1.choklad

2.GODIS

3.chips

4.ostbågar

5.mammasbullar;P

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
1.imsevimsespindel

2.bäbävitalam

3.sveriges nationalsång,

4.å så kan jag inte säga att jag kan fler till 100%

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
1.resa

2.se till att andra får de bra

3.leva loppan

4.shoppa

5.skaffa några mysiga lägenheter runt om i världen!

FEM DÅLIGA VANOR
1. sjuta fram saker till sista sekund

2.kort stubin (med vissa)

3.men kommer inte på något nu..

4...men finns mkt..

5.-

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1.resa

2.va me vänner

3.allt som går fort och är lite läskigt är kul

4.-

5.-

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
de mästa går om man har pengar men kommer inte på något spelielt nu

FAVORITLEKSAKER
1. dator

2. kamera

3.mobil

4.-

5.-

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN
1. den

2. som

3. orkar

4. & har

5. tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0