Skön fredag..


Idag började jag inte föräns vid 11.15 alltså ganska skön sovmorgon! Min kära kusin lelle(se bild ovanför^^) va på samma buss å så  när vi kom fram till leksand gick vi och åt mat för jag började svenskan där jag hade prov i medeltiden vilket jag tror gick helt hyvsat:D Därifrån gick jag rakt till idrotten då jag gymade:D de va riktigt skönt, stannade där en extra halvtimme och sen gick jag och solade de va riktigt skönt!:D Så svettas har jag gjort i massor idag! Men jag glömde att gå och hämta mina pengar från Rosanna Rosells skåp, fast hon gav mig nyckel och allt:/ Aja där är dom i tryggt förvar:D
Nu ska de läggas in LITE "gamla" bilder som vissa vänner väntar på alex och marina:


Men nu hinner jag inte mer bilder.. Hejdå å ha ett härligt sportLOV!<3


Kommentarer
Postat av: Alexx

Haah. du får inte lägga upp bilder på mig på din blogg! haha men du kan gärna sicka dem! ;) Usch ta bort bilderna, jag ser hemsk ut! :/

hoppas du hare bra! :)

2010-02-26 @ 18:54:21
Postat av: svar

du kan ta dom härifrån de va därför ja la in dom så behöver jag inte skicka dom! å tänk på självförtroendet igen alex!! Bilderna e jättesöta på dig å de vet du!

2010-02-26 @ 23:47:36
URL: http://elinrosanna.blogg.se/
Postat av: Alexx

Tack<3

2010-02-27 @ 10:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0