kvällen..

för&efter;P

Efter en jätte lyckad kväll eller jag har då varit glad och haft riktigt kul så är jag trött och ska krypa i säng:D Glad är jag och därför bjussar jag på webb bilder! annars gillar jag faktiskt inte att göra det:D men som ni ser en "för jag åke bild" och en "efter att jag kom hem", Hårt blev platt:P Men har haft kul som sagt var med vänner och såg på tama råttor, möss, marsvin och kaniner, fiskar fanns det också mkt av! Såg/hörde att usa vann mot finland med 6-1!!!! de gillar jag!:D Jag är helsvensk i hjärtat men med rötter från finland, men usa kommer endå före finland, jag skulle aldrig kunna tänka mig bo där ordentligt, kanske tillfälgt men men däremo skulle jag kunna bo i usa! Men tillbaka till kvällen sjöng, pratade, åt, skrattade! de va kul, TACK alla mina kära vänner<3 Godnatt, hörs imån!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0