Idag, SjutondeFebruariTvåtusentio,

Ja här sitter man i skoan igen, nått väldigt ointressant kommer här, jag har JÄTTE ont emellan ringfinger nageln (och fingret):( Hur man nu ska förklara:) Åt kiwi nyss å såndär kiwi saft åkte i såret, de sivider'.

Idag har jag bara en massa BF kurser.. Fritidskunskap, uls, Kommunikation, Natur och fritidsliv.. Borde orka med denhär dagen fast jag känner mig döds trött plus at jag ska dela ut GAGNEFBLADET idag! orkar inte, jag känner för att avra lite negativ idag! Så ska ta och sluta nu och skriva med när jag är glad! Hejdå. 


Kommentarer
Postat av: mom

Älskade vännen vår, du har rätt att vara lite negativ ibland, du är toppen ändå!!!!

2010-02-18 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0