fettisdagen..

..har faktiskt varit en helt okey dag, fick först och främst tillbaka ett prov idag, i samhällskunskap, ingen i klassen fick full pott så jag kan trösta mig med de, iförsom att jag själv fick G/VG.. Hade lite roliga  lektioner som kommunikation, uls (som jag har prov i imån, om att bli vuxen), idrott då jag gick till "mitt egna" lila...



..gym! Sen solade jag eller försökte åt minnstone, men hade så mkt energi så kunde inte ligga stilla! snurrade runt som en idiot! När jag åkte hem pratade jag med älskade syster M ett tag. Sen åkte jag och andra älskade syster J till kickboxningen, på väden dit (vid 19.30) kom jag på att jag lovat en massa underbara vänner vara på en basar, jo vad jag kände mig illa till mods, jag hjälpte inte dom att baka semlora som såldes och inte med försälningen, men dom när så underbat duktiga så dom fick in något runt sjutusen! Dessa pengar ska vi(skäms att säga så!) använda till typ en idre resa!:D
Men till dagens ära har jag även ätit FEEETTTAA semlor, 2st! De jämnar ut sig med träningen;) Men nu måste jag nog knalla in i duschen och sen gå å plugga engelska och uls och SOVA!

GodNattFeta Världen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0