adeles "zimbaa"

Okey jag har lovat min lillasyster att lägga upp bilder på hennes "tiger", som vi köpte från ikea till henne i söndags! Allt som adele har ska även zimba ha, en egen tanborde, i köket ska han minsann också sitta vid bordet när vi äter, adele "matar" honom efter att hon själv ätit... BORTSKÄMD tiger i huset här!



nu sjunger hon där nere, "Link och zimba är de sötaste av alla kattdjur som finns..." (Link är storasysters katt)
Ständigt ser man adele gå runt med zimba i högsta hugg och prata med honom,"zimba här är rosannas handuk och har är pappas, denhär är våran....", "va inte ledsen jag ska mata dig efter att jag ätit", "zimba, du är min bästa vän", "zimba jag ska ta med dig till usa (om vi ska dit i sommar) och till finland så melinda får se dig" mm..




Kommentarer
Postat av: Janina

gulliga söta adele och zimba!!!:)

2010-02-16 @ 23:49:21
Postat av: svar:

haha, ja de e faktiskt GANSKA sött:D

2010-02-17 @ 09:01:05
Postat av: melinda

hälsa adéle att zimba är super duber söt..:) jag skulle också vilja ha en sån så slipper jag vara ensam här.. den skulle kumma heta zimma och jag skulle kunna försöka va lika snällåt den somadéle är åt zimba..:D och adéle är super gullig..:) å ditt rum hur fint som helst.. :D

2010-02-18 @ 17:35:59
Postat av: svar:

Jag ska försöka komma ihåg att hälsa henne!:D Jadu om jag skulle ha vägarna förbi ikea innan jag kom dit så skulle jag med all säkerhet köpa Zimma åt dig;)Tackar Melinda:D<3

2010-02-19 @ 11:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0