2-3/2-2010

Hade kul i skolan och gick till idrotten 20 min tidigare för att hinna med en tidigare buss hem, på idrotten gyade jag, och oj vilken träningsverk jag fick + att jag på kvällen åkte på världens effektivase jumpa, kickandbox:D de va riktigt kul:D

Ja så svårt som det var attt stiga upp idag har det aldrig tidigade varit:/ sitter nu i skolan å väntar på att första lektionen ska börja, har då prov! sen ska jag ha ULS en riktigt rolig lektion, med en bra lärare! igår fick jag tillbaka VG-MVG delen om ungdomen (i ULS, som vi hade förra veckan) och fick MVG:D vilket jag inte hade förväntat mig:D Men i eftermiddag dom 2 sista lektionerna ska vi curla, sen när vi (BF1) varit där i ca en timme kommer även op1 dit och så blir de tävling! kamera har jag med, så om ingen förbjuder mig så kommer det troligen upp några bilder här på bloggen!:D
Saknar många där ute<3 nu ska de tränas lite till provet, hejdå:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0