12.2-2010

Här sitter men i skolan igen. Kom precis och ska snart ha svenska sen ska jag gyma å sen börjar helgen!:D ska bli skönt att få sova ut igen:) och så MÅSTE (vi) alla nuoret hitta på något!

Igår åkte jag till kupolen, och shoppade:D Först ringde jag ottis, hon kunde inte hänga på så försökte ringa saara men kom på att hon sa i lördags att hon inte gilla att shoppa utan pengar så försökte ringa makku(matilda/kusin) men hon svarade inte så jag åkte själv men de va faktist ganska bra för hade tråkig inköpslista: 2 behår, 3 par trosor, legins (som jag inte kan säga eller stava till!) och en tröja + lite smått:D JAg hade sånn otrolig tur med priser så de e otroligt! Ni ska bara veta hur jag fyndade!

men nu ska jag ta och gå på lekiton. hejdå!<3 PS. Ser fram emot ikväll när jag ser alla härliga människor igen<3 Saknar er där ute i världen!<3

Kommentarer
Postat av: Makku

Jag märkte att du skickat meddelande till mig på kvällen... :D, skulle nog annars kunnat följa med för jag hade en VÄLDIGT tråkig dag igår! :P, Men syns ikväll!<3

2010-02-12 @ 15:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0