10/2-2010

Ja igår gymade jag först och sen åkte jag viellä/också på jumpa i mockfjärd:D dubbel träning! å nu har jag träningsverk i mage och lite i armar också! å inte nog med det, FÖRSYLNINGEN har slått till hos mig också, är helt matt! Visste inte hur jag skulle orka upp ur sängen men här sitter jag nu i skolan, å tänker på allt ja måste göra idag!

1. sikriva prov (om 20 min)
2. dela ut gagnefbladet!
3. renskriva min novell
4. skriva en film/bokrecention
5. Fixa till några bilder å lägga upp dom (om jag hinner)
6. SOVA

Få se om pappa har tapetserat om mitt rum idag när jag kommer hem! igår kväll när jag gått å lagt mig så kom mamma å pappa in i mitt rum å disuterade något om tapeter och imorgon(idag)!!:D HOPPAS! kommer bilder på mitt nya rum OM de är tapetserat när ja kommer hem:D
E sugen på att göra något men endå så trött att vet inte om jag skulle kunna, men annars skulle jag tvinga med mina kära vänner och shoppa eller bowlla imån! men nu ska jag dra! hejdå´<3 (mindre än 3, som någons otekniska mamma hade sakt:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0