plugga pluggar pluggat

Tidigare idag skrev jag detta men postade det aldrig...:

Nu tycker jag det får vara nog med allt detta pluggande, sitter i skolan och håller på med ett arbete om montessori skolan, och nästa torsdag blir det EN HALVTIMME redovisnig för klassen! Finns det så mycket att säga om någon skola/förskola? Jag tänker göra ett studiebesök på en montessori skola nästa måndag, där jag även tar bilder för att använda i min redovisnig och så ska jag även ha med en filmsnutt på redovisningen... 

Ja plugg finns det så att det räcker, inte många dagar kvar innan jullovet men 3 redovisningar ska hållas, 3 inlämningsuppgifter ska in och 3 prov ska skrivas..... + 2 gagnefblads turer= 660 blad ska delas ut! Men men nu ska jag i alla fall gå och äta kvällsmål med min mor, far, syster, systers-man och guddotter/syster-dotter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0