Nattmacka

I går kväll gick jag och la mig vid 8 tiden efter att ha kört fyrhjulig och haft kul med mina vänner..:) Jag vaknade 5 timmar senare (vid 1 tiden) och kunde inte somna om.."/ Vid 3 tiden gick jag ner på bottenvåningen och åt mikro-macka och varm oboy med grädde:) Efter att ha ätit en macka av dom två som jag hade var jag helt säker på att jag hade feber, orkade inte stå sitta eller ligga, men försökte leta fram en termometer men hittade ingen mer än den som satt på väggen och sa att det var -11 ute och 23 grader inne..(: aja efter ett tag gick jag upp igen och svettades som en ko, och det gjorde jag ända till lite efter 5 då jag somnade igen.
Mamma väckte mig nu i morse vid 12 tiden och nu ska jag ut och köra fyrhjulig igen(:

När jag vaknade nu i morse så gick jag in på facebook och såg att jag hade fått ett sånthär mail av en gammal lärare jag hade på lågstadiet......:
Hej på dig. NU har jag kommit med här igen.
Hur är läget? Minns dig väl, men tiden har gått..
och man förändras, ja, du vet...

Är det någon som reagerar som jag(och min mamma)???


Kommer in om ett tag och laddar upp bilder från bowlingen som jag lovat att göra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0