god morgon dalarna eller världen:)


Så här kan man oxå se ut på morgonen, håret spretande åt alla håll men vad gör det när man bara ska till skolan! På BF är inget ett måste... och för att vara ärlig så är det allt mer sällan som jag bryr mig om mitt hår, slänger upp det i en knut eller hästsvans och så får det vara resten av dagen:D Man har tur om man ens ser mig ta en titt i spegel på mogonen:) Har inte tid lust eller ork att försöka ändra på något som inte går att ändra!:D Vad jag förståt kan vissa stå timmtal framför spegen och glo på sig själv, dom är så fula, deras hår är konstigt bla bla bla... men ser ut som man gör, acceptera dig själv eller så tycker jag synd om dig om du är en av dom som ängnar timmar framför spegeln...

Men men nu ska jag berätta om hur glad jag kände mig igår, jag satt framför dator och pratade med vänner och tänkte inte på skolan och gagnefbladet (som nu istället måste delas ut idag) jag bara sket i allt och var social -med mina vänner från långt bort- för en gångs skull:D Det kändes bra att komma ifrån ett tag, inte för som att det är något speciellt, jag är glad annars oxå:D

Just nu sitter jag i skolan och inte väntar på att lektionen ska börja:) har 3 korta lektioner idag och slutar redan 12.40, SKÖNT! sen måste gagnefbladet delas ut och sen ska jag på RL, och antar att ska hem till emma efter det för det kommer endå inte hända något annat:D Men nu ska jag ta och dra iväg, hörs senare gott folk♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0