jag ställer krav..

..på dalatrafik, igår när jag skulle åka hem från skolan så åkte bussen för tidigt, så jag hann inte med den för vietävä, redan då blev jag irriterad, nästa buss gick vid halv 5 så tog den till djurås, och jag brukar alltid säga åt gubben som kör att annropa 81 mot djura att vänta och varje dag är det samma visa, han säger att vi är i tid och att den bussen måste vänta på våran buss. Igår när jag typ för första gången inte sa till så när vi kommer till djurås ser jag 81 åka iväg, då blev jag arg! jag ringde 0771-959595 (Dalatrafik)  (då hade 81:an redan åkt förbi mitt hus 4 km därifrån) och jag krävde att dom skulle vända tillbaka för att hämta ig för det var sista bussen hem, och en kvart senare hadfe dom plockat upp mig:) OJJJ vad buss chauffören skämdes!!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0